نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آرکئوتایپ­ها در بازاریابی بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]

ا

  • ابعاد توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
  • احیای مجدد برند تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • ادراک از  قیمت منصفانه تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
  • ارزش ادراک شده تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • ارزش ادراک شده طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
  • ارزش ادراک شده مشتری تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • ارزش برند زعفران طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • ارزش صادرات طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • ارزش لذت‌گرایانه تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • ارزش مشارکت مشتری تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • ارزش نفع‌گرایانه تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • استراتژی بازاریابی همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
  • استراتژی بازاریابی تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک‌ها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
  • استراتژی تبلیغات تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • استراتژی سطح بانک تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک‌ها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
  • استراتژی کسب و کار همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
  • اعتماد تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
  • انتخاب غذا الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
  • اولویت‌بندی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]

ب

  • بازاریابی بانکی تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
  • بازاریابی برخط شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
  • بازاریابی دیجیتال استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
  • بازاریابی صدای مشتری استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
  • بازسازی تصویر مقصد تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • بانکداری الکترونیک تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
  • برنامه راهبردی صنعت نساجی تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابت‌پذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
  • برند الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • برند خصوصی تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • برند داخلی ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]
  • برندسازی استراتژیک طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • برندسازی شخصی الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • بین‌المللی‌شدن زودهنگام بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]

پ

  • پاسخ­های رفتاری مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
  • پاسخ­های غیررفتاری مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
  • پیامدها توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
  • پیش‌زمینه‌ها توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]

ت

  • تبلیغات تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • تبلیغات خاطره‌آور تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • تبلیغات خاطره‌آور شخصی تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • تبلیغات خاطره‌آورهای فرهنگی تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • تبلیغات خاطره‌آورهای  تاریخی تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • تبلیغات خدمات طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
  • تجارت‌ الکترونیک‌ تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
  • تجربه مشتری از خرید برخط تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
  • تحریم مصرف­کننده ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجی‌گری خصومت مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
  • تحلیل تم ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]
  • تحلیل عاملی ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]
  • تحلیل مضمون الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
  • تصمیم‌گیری خرید تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • تصویر برند تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • تصویر ذهنی تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
  • تصویر فروشگاه تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • تفاوت ادراک شده از خرید تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
  • تمایلات رفتاری تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
  • توسعه محصول جدید پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]

ج

  • جنسیت تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]

چ

  • چابکی استراتژیک تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]

ح

خ

  • خاموشی مشتریان مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
  • خدمات بانکی طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]
  • خدمات بانکی طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
  • خرید مجدد تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
  • خصومت مصرف­کننده ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجی‌گری خصومت مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]

د

  • دانشگاه یزد بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]
  • درگیری مشتری با برند توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
  • دوره‌های آزاد انبوه بر خط مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]

ر

  • رسانه‌های اجتماعی توسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانه‌های اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
  • ریسک ادراک شده تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • رضایت مشتری تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
  • رضایت مشتری تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
  • رضایت مشتری تأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
  • رضایت‌مندی تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
  • رفتار مصرف­کننده ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجی‌گری خصومت مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
  • رقابت ­پذیری طراحی مدل شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای فناورانه در شرکت‌های خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
  • رقابت­پذیری تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابت‌پذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
  • روش بهترین-بدترین شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
  • روش پژوهش آمیخته مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
  • روش داده‌بنیاد تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • روش دلفی فازی بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
  • روش دیمتل فازی شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
  • رویکرد شخصیت نئو بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]

ز

  • زنجیره ارزش طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]
  • زنجیره ارزش خدمات طراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]

س

  • سازگاری تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
  • سن تأثیر تبلیغات خاطره‌آور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
  • سهولت استفاده درک شده تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]
  • سودمندی درک شده تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]

ش

  • شایستگی‌های فردی الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • شتاب‌دهنده طراحی مدل شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای فناورانه در شرکت‌های خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
  • شخصیت برند بررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]
  • شخصی‌سازی تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
  • شرکت‌های دانش‌بنیان پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
  • شرکت‌های کوچک و متوسط بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]

ص

  • صنایع پوشاک ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]
  • صنایع غذایی بین‌المللی‌شدن زودهنگام شرکت‌های کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
  • صنعت بانکداری تبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
  • صنعت زعفران طراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
  • صنعت لبنیات تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]

ع

  • عجین شدن با برند تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
  • عملکرد بازار تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیت‌های دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
  • عملکرد باشگاه ورزشی استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
  • عملکرد سازمان همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
  • عملکرد شرکت تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
  • عملکرد صادراتی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
  • عواطف و احساسات تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
  • عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخ‌های رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
  • عوامل نهادی تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیت‌های دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]

ف

  • فراترکیب پیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانش‌بنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
  • فراترکیب‌ تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]

ق

  • قابلیت یادگیری تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
  • قابلیت دانش تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیت‌های دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
  • قابلیت فناوری تأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکت‌های مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیت‌های دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
  • قابلیت‌های بازاریابی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
  • قصد استفاده از خدمات طراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
  • قصد تعامل و مشارکت تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]
  • قصد خرید تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • قصد مجدد خرید تاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
  • قیمت‌گذاری تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
  • قومیت‌‌گرایی مصرف‌کننده ریشه‌یابی گرایشات قومیت‌گرایانه خریداران پوشاک ایرانی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 185-229]

ک

  • کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
  • کارکنان دو شغله شناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانه‌گرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
  • کسب‌وکارهای فناورانه طراحی مدل شتاب‌دهنده کسب‌وکارهای فناورانه در شرکت‌های خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
  • کیفیت ادراک شده خدمات تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
  • کیفیت اشتغال الگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگی‌های فردی و اشتغال فارغ‌التحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
  • کیفیت خدمات تاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
  • کیفیت رابطه تاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]

گ

  • گرایش به کارآفینی تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
  • گردشگری تبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
  • گشت‌زن‌ها طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]

م

  • مال طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
  • محتوای استراتژی و عملکرد بانک   تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانک‌ها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
  • محرک‌های اجتماعی تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • محرک‌های ذهنی تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • محرک‌های رفتاری تأثیر محرک‌های ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیم‌گیری خرید مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
  • مدیریت ­ارتباط ­با­ مشتری تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
  • مدیریت راهبردی حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]
  • مدیریت کیفیت جامع تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابت‌پذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
  • مدل تصمیم‌گیری خرید الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
  • مدل‌سازی ساختاری تفسیری‌ تبیین تجارت‌ الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
  • مدلسازی ساختاری تفسیری (ISM) الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
  • مدل شایستگی حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]
  • مدل کسب‌وکار مدل کسب‌وکار دوره‌های بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
  • مدل کسب‌وکار مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]
  • مدل‌های کسب‌وکار باز مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]
  • مرکز خرید طراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
  • مزیت رقابتی تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
  • مسئولیت‌ اجتماعی تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
  • مشاور راهبرد حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]
  • مشاوره مدیریت حلقه شایستگی‌های مشاوران راهبردی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 75-102]

ن

  • نیت رفتاری تأثیر مسئولیت‌ اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
  • نظریه پیکربندی و همسویی همسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
  • نقشه همدلی مشتری اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
  • نگرش نسبت به برند تأثیر بازی‎وارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]
  • نگرش و رفتار مشتریان تحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
  • نوآوری باز مطالعات نظام‌مند مدل‌های کسب‌وکار باز [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 231-261]
  • نوآوری در خدمات استراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابی‌های دیجیتال و صدا بر عملکرد کسب‌وکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
  • نوآوری فرآیندی تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابت‌پذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
  • نوآوری محصول تأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابت‌پذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
  • نوآوری مدل کسب­ وکار تاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
  • نوجوانان الگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیم‌گیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]

و

  • واقعیت مجازی اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]
  • ویدئوگرافی اثر‌بخشی تبلیغات مبتنی بر واقعیت مجازی در ایجاد نقشه همدلی مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 181-212]

ه

  • هم­آفرینی ارزش مشتری تأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق هم‌آفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
  • هم­افزایی تحریم ارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجی‌گری خصومت مصرف‌کننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
  • هوش بازار تاثیر قابلیت‌های بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکت‌های کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
  • هوش مصنوعی شناسایی و اولویت‌بندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]