آرکئوتایپها در بازاریابیبررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]
ا
ابعادتوسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
احیای مجدد برندتأثیر تبلیغات خاطرهآور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
ادراک از قیمت منصفانهتأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
ارزش ادراک شدهتاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
ارزش ادراک شدهطراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
ارزش ادراک شده مشتریتبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
ارزش برند زعفرانطراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
ارزش صادراتطراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
ارزش لذتگرایانهتبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
ارزش مشارکت مشتریتبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
ارزش نفعگرایانهتبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
استراتژی بازاریابیهمسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
استراتژی بازاریابیتأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
استراتژی تبلیغاتتبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
استراتژی سطح بانکتأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
استراتژی کسب و کارهمسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
اعتمادتأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
انتخاب غذاالگویابی معیارهای ورودی فرآیند تصمیمگیری خرید در نوجوانان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 85-131]
اولویتبندیشناسایی و اولویتبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
ب
بازاریابی بانکیتاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
بازاریابی برخطشناسایی و اولویتبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
بازاریابی دیجیتالاستراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
بازاریابی صدای مشتریاستراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
بازسازی تصویر مقصدتبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
بانکداری الکترونیکتاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
برنامه راهبردی صنعت نساجیتأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابتپذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
برندالگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی و اشتغال فارغالتحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
برند خصوصیتاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
تصمیمگیری خریدتأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
تصویر برندتاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
تصویر ذهنیتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
تصویر فروشگاهتاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
تفاوت ادراک شده از خریدتأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
تمایلات رفتاریتأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
توسعه محصول جدیدپیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانشبنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
ج
جنسیتتأثیر تبلیغات خاطرهآور بر احیای مجدد برند با سن و جنسیت [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 57-83]
چ
چابکی استراتژیکتاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
خاموشی مشتریانمشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخهای رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
خدمات بانکیطراحی الگوی زنجیره ارزش خدمات بانکی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 171-202]
خدمات بانکیطراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
خرید مجددتأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
خصومت مصرفکنندهارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجیگری خصومت مصرفکننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
د
دانشگاه یزدبررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]
درگیری مشتری با برندتوسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
دورههای آزاد انبوه بر خطمدل کسبوکار دورههای بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
ر
رسانههای اجتماعیتوسعه مدل درگیر کردن مشتریان با برند در رسانههای اجتماعی صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 1-28]
ریسک ادراک شدهتاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
رضایت مشتریتاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
رضایت مشتریتأثیر مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد رفتاری مشتریان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 203-228]
رضایت مشتریتأثیر ادراک از قیمت منصفانه، رضایت مشتری و تفاوت ادراک شده از خرید بر تمایلات رفتاری مشتریان با اعتماد و هدف سفر و آشنایی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 91-118]
رضایتمندیتحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
رفتار مصرفکنندهارائه مدلی برای تحریم خرید کالاهای خارجی با میانجیگری خصومت مصرفکننده [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 159-180]
رقابت پذیریطراحی مدل شتابدهنده کسبوکارهای فناورانه در شرکتهای خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
رقابتپذیریتأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابتپذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
روش بهترین-بدترینشناسایی و اولویتبندی کاربردهای هوش مصنوعی در بازاریابی برخط [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 103-137]
روش پژوهش آمیختهمدل کسبوکار دورههای بر خط آزاد انبوه در ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 181-206]
روش دادهبنیادتبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
روش دلفی فازیبینالمللیشدن زودهنگام شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
روش دیمتل فازیشناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
رویکرد شخصیت نئوبررسی ادراک از شخصیت برند با استفاده از رویکرد آرکئوتایپی و ارتباط آن با ابعاد شخصیت [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 213-241]
صنایع غذاییبینالمللیشدن زودهنگام شرکتهای کوچک و متوسط صنایع غذایی در ایران [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 133-153]
صنعت بانکداریتبیین مشارکت مشتری در خلق ارزش برای صنعت بانکداری بر مبنای ارزش ارائه و ادراک شده مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 153-180]
صنعت زعفرانطراحی الگوی استراتژیک برندسازی در صنعت زعفران ایران [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 97-126]
صنعت لبنیاتتأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
ع
عجین شدن با برندتأثیر سطح عجین شدن با برند بر خرید مجدد مشتری، از طریق همآفرینی ارزش مشتری [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 1-24]
عملکرد بازارتأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیتهای دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
عملکرد باشگاه ورزشیاستراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
عملکرد سازمانهمسویی استراتژی بازاریابی و کسب و کار با عملکرد مالی سازمان [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 139-169]
عملکرد شرکتتاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
عملکرد صادراتیتاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
عواطف و احساساتتحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
عوامل مؤثر بر خاموشیمشتریان خاموش: عوامل مؤثر بر خاموشی مشتریان و پاسخهای رفتاری و غیررفتاری آنان [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 155-184]
عوامل نهادیتأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیتهای دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
ف
فراترکیبپیشران های موفقیت توسعه محصول جدید در شرکت های دانشبنیان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 27-45]
فراترکیبتبیین تجارت الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
ق
قابلیت یادگیریتاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
قابلیت دانشتأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیتهای دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
قابلیت فناوریتأثیر عوامل نهادی بر عملکرد بازار شرکتهای مستقر در پارک علم و فناوری با نقش قابلیتهای دانش و فناوری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 71-96]
قابلیتهای بازاریابیتاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
قصد استفاده از خدماتطراحی الگوی تبیین رابطه تبلیغات و قصد استفاده از خدمات الکترونیک بانک [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 25-54]
قصد تعامل و مشارکتتأثیر بازیوارسازی بر قصد تعامل و نگرش نسبت به برند [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 29-56]
قصد خریدتاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
قصد مجدد خریدتاثیر تجربه مشتری از خرید برخط بر قصد خرید مجدد مشتریان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 207-232]
قیمتگذاریتاثیر قابلیتهای بازاریابی بر عملکرد صادراتی شرکتهای کوچک و متوسط با میانجیگری مزیت رقابتی [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 229-259]
کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلیشناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
کارکنان دو شغلهشناسایی و تبیین عوامل پیشایندی و پسایندی کارآفرینی دوگانهگرای کار و موقعیت شغلی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 263-290]
کسبوکارهای فناورانهطراحی مدل شتابدهنده کسبوکارهای فناورانه در شرکتهای خدمات ارتباطی [دوره 14، شماره 30، 1401، صفحه 291-316]
کیفیت ادراک شده خدماتتحلیل نگرش و رفتار مشتریان شرکتی در صنعت بانکداری [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 47-70]
کیفیت اشتغالالگوی برندسازی شخصی مبتنی بر شایستگیهای فردی و اشتغال فارغالتحصیلان [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 233-253]
کیفیت خدماتتاثیر تصویر فروشگاه و کیفیت خدمات بر تصویر برند خصوصی و قصد خرید [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 1-26]
کیفیت رابطهتاثیر شخصی سازی بر وفاداری مشتری و قصد استفاده از خدمات بانکداری الکترونیکی [دوره 14، شماره 27، 1401، صفحه 127-158]
گ
گرایش به کارآفینیتاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]
گردشگریتبیین و تحلیل استراتژی تبلیغات در بازسازی تصویر ذهنی گردشگران [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 261-292]
گشتزنهاطراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
م
مالطراحی و تبیین مدل ارزش ادراک شده در مراکز خرید [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 277-317]
محتوای استراتژی و عملکرد بانک تأثیر استراتژی سطح شرکت و استراتژی بازاریابی بر عملکرد بانکها با نقش میانجی محتوای استراتژی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 243-275]
محرکهای اجتماعیتأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
محرکهای ذهنیتأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
محرکهای رفتاریتأثیر محرکهای ذهنی، اجتماعی و رفتاری بر تصمیمگیری خرید مصرفکننده [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 55-90]
مدیریت ارتباط با مشتریتبیین تجارت الکترونیک در کارکرد مدیریت ارتباط با مشتری [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 293-332]
نوآوری در خدماتاستراتژی تمایز در اثرگذاری فنون بازاریابیهای دیجیتال و صدا بر عملکرد کسبوکارهای کوچک ورزشی [دوره 14، شماره 29، 1401، صفحه 119-151]
نوآوری فرآیندیتأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابتپذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
نوآوری محصولتأثیر مدیریت کیفیت جامع با نوآوری محصول و نوآوری فرآیندی بر رقابتپذیری شرکت [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 1-30]
نوآوری مدل کسب وکارتاثیر گرایش به کارآفرینی و چابکی استراتژیک با نوآوری مدل کسب وکار و قابلیت یادگیری بر عملکرد شرکت ها [دوره 14، شماره 28، 1401، صفحه 31-74]